31 ian. 2011

Timpul

Am incremenit in timp…
Secundele m-au uitat
Nu mai trec una dupa alta
Protesteaza frenetic
Vor egalitate
Numarul unu cer sa fie.
Minutele, trezite de agitate
Refuza sa se mai miste
Cand nu sunt atent
Se duc ba in spate ba in fata
Incerc sa le suprind
Degeaba
Le gasesc incremenite in minutul vesnic
Incerc sa negociez macar cu orele
Dar au fost prea rasfatzate in timp
Mereu numite, mereu stabilite
Acum-mi alearga prin camera
Nu-i chip sa le prind
De alerg dupa una
Voi lasa alta in spate
Iar de nu sunt atent
Risc sa alerg dupa ora 4
Si in spate, abia trecuta, sa stea ora 7
Cu greu pricep
Sunt o musculita prinsa in panza timpului
Nu ma mai agit
Altfel timpul va trece mai repede
Stau cuminte si-mi savurez gandurile
Mi-e frica doar de (a)vantul vietii
Cu ale ei adieri…
Ce-mi pot tulbura panza
Ce-mi pot grabi timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu