6 ian. 2011

Ce imi doresc de la noul an

Pai…
As dori ca floarea soarelui sa se mai uite si la soare nu doar la mine
As dori sa nu-mi mai pierd lacrimile pline de vise in canalul vietii
As dori ca trandafirii sa miroasa ca Eva inainte de pacat
As dori sa ca piticii sa ma trezeasca cand ma ratacesc in filosofia gandurilor
As dori ca fetele, de atata gandit la mine, sa nu inceapa iara a zbura la miez de noapte prin cismigiu
(Intelegeti mai oropsite ale sortii, eu ma insor. Ati ratat! Dedicati-va celui de sus)
As dori ca fantomele sa nu ma mai viseze in realitatea lor
As dori ca parfumul viitoarei miresici sa miroasa ca Eva dupa pacat
As dori sa nu-mi fie frica de viitor desi el imi poarta moartea printre ganduri.
As dori sa ma uitati….eh glumesc, sunteti doar oameni totusi, trebuie sa aveti un sens.

6 comentarii:

  1. :))))))))))))
    si,te mai ia miresica,cu atatea oropsite dupa tine?Atarni greu,mire alergat prin Cismigiu!
    Hai,sa-ti miroasa 'Eva' cum o stii ea mai bine! :p
    Eu,insa,propun sa te mai gandesti,'Eva dupa pacat'mirosea saraca a sudoare de munca,a lacrimi de osteneala si a barbat neintelegator!Nu zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca mirosea a fericire tainica plina de raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. inainte,dupa a fost doar (iz)gonire...'fericirea tainica...etc'e ceea ce vrei tu sa fie la mireasa ta...las-o pe Eva lui Adam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita, o las lui Adam, e totusi o pacatoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. parca mirosea bine;uh,barbatii! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Offfff, tocmai ca miroase bine, miroase a om ce a vrut mai mult de la viata, fara sa stie ca are totul. in fond, fara sa ne dam seama, asta facem toti.

    RăspundețiȘtergere