23 ian. 2011

Ganduri nesortate


As vrea sa-mi stiu menirea …
Oare de ce soarta-mi poarta viata-n lanturi grele?
Visez la raspunsuri nerostite
Profanez ganduri absurde
Sunt vesnic in cautare de sens
Ratez adesea ideea vietii
Gandurile mi-s de nebun simpatic
Nu ma pot impaca cu raspunsul ce-l tot gasesc
Introvertit ma ascund de el
Viata mi-a devenit un continuu joc de fatza ascunselea,
Cresc temereze din idei proaste
Gandurile imi trimit anonime vesele
Anii ce au trecut au fugit de mine
Cei ce vor veni sunt timizi
Timpul ma pandeste-n umbra
Sunt un trecator prin vesnicie
Parul si unghiile isi vor inceta drumul vietii sub pamant
Si, tot asa, va inceta, si amintirea mea in viata
 

2 comentarii:

  1. pacat ca uneori amintirile tin mai putin decat partenerele lor in viata,unghiile si parul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate. Cineva ar trebui sa faca un studiu pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere