13 dec. 2010

Vis tandru


O libelula zglobie mi-a zburat prin vis
M-am agatat de ea si m-am inaltat spre luna
Te-am vazut draga mea, stateai langa Saturn pe o felie de placinta
Ti-am facut cu ochiul, smechera ti-ai desfacut parul, inundandu-ti trupul
M-am fastacit tot si am cazut in neant
Amarnica soarta mi-am zis in plans
Dar minunea ma lovi repede,
Caci tu, in lacomia ta, placinta toata o mancai
Si, iata, picai, ingereste, in neant, alaturi de mine
Tu, un pic durdulie, eu …plin de iubire :*

14 comentarii:

  1. ea,durdulie de iubirea ta!
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) ce tare ar fi ca oamenii indragostiti sa se ingrase proportional cu iubirea ce le este oferita...imagineaza-ti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sau,ea/el sa ia cu sine greutatea celuilalt,ca doar il/o poarta in inima...

    RăspundețiȘtergere
  4. pai decat sa o tot care dupa el/ea mai bine o pune intr-un loc sigur, unde doar el/ea poate intra ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai am si zis unde :p,in inima;of,nasol insa,unii oamenii pleaca si-si lasa inima prin te miri ce cotloane si traiesc asa,incognito,fara identitate inim(oas)a!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, din fericirea insa, exista o echipa specializata in astfel de cazuri. Ei asta fac, cauta inimi parasite ptr a le intoarce cu cheita:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Exista...dar nu toti stiu sa o foloseasca. Motive se gasesc - cheie ruginita, rupta, nu se potriveste...etc

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred ca daca-i ruginita,nu se potriveste oricum...a trecut timpul ei si-a usii careia ii apartinea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Rugina nu e un obstacol de netrecut, doar ca trebuie sa muncesti ca sa o indepartezi. Nu toti au vointa necesara ptr asa ceva, de aceea multe inimi sfarsesc mancate de rugina...brrrrr

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca esti destul de iscusit si-ti doresti cu adevarat sa poti deschide poti inventa o cheita care sa se poatriveasca si sa nu mai rugineasca niciodata... Dar daca esti necunoscator/oare mai bine o lasi balta ;)

    RăspundețiȘtergere