16 dec. 2010

Ţurţurii


 Umbra parfumului tau mi-a dat de veste
Un fir din parul tau a tipat in taina la mine
Buricul tau m-a sarutat de adio
Insa, visul ce-l priveam era o nepasare prea dulce
Raceala tacuta a camerii m-a aruncat in realitate
Te-am cautat ratacit prin casa-ntunecoasa
Liliecii au ras de mine, umbrele m-au ponegrit
Singur si-nfricosat, sub pat, printre pureci si albine
Ti-am zarit floarea primei intalniri
Am zdrobit geamul in mii de petale
Te-am zarit, erai in indepartare,
Am incercat sa-ti urlu amarnic in ureche,
Nu m-ai auzit, ţurţurii faceau prea mult zgomot
Incercam sa-ti spun cuvinte tandre de amor simpatic
Ai fi fost vrajita pe loc de iscusinta cuvintelor mele
Poate ai fi ramas, poate te-ai fi intors, poate…
Ţurţuri blestemati, destula otrava ati picurat,
La vara imi voi scoate inima din balta trupurilor voastre
O voi curata, o voi intoarce cu cheita
Va functiona iar, si, poate, cand vei auzi bataiile ei
Iti vei aduce aminte de al ei scancet tandru
Si vom dansa iar in ritmul tantric…

4 comentarii: