7 dec. 2010

Umbra

Mi-e urat de umbra mea voyeurista
Ma urmareste intr-una, nu ma lasa sa visez
Ura ei mai trezeste constant si contodent.
Pe furis, ascund visele in cucuie ca sa nu doara
Ea le gaseste si ma cearta elibeandu-le in neant
Le aud cum chitaie-n zare, se pierd orfane.
Sunt un adult tembel ce behaie la comanda
Ma razvratesc! Lupt! dar cine a invins vreodata umbra sa?
Viclean ii arunc o gluma seaca ce-o arunca in lesin hazliu.
Ma ascund in bec, ea hohotind, ma cauta printre vise orfane.
Sunt liber. Alerg afara si ma pierd printre pitaci veseli
Construiesc castele in pasi de sotron,
Pictez o frunza pe asfalt si o alergam nebuneste
Omul negru n-a venit, ora 6 a sosit
Ma inrolez imediat ce tara de ostasi are nevoie
Sunt porumbel, ba nu, uliu singurativ
Omul negru n-a venit, ora 7 a sosit
Au inflorit florile cu petale de tari
Hai sa le adunam copii
Cand e mai dulce jocul - omul negru a venit
Pe loc incep sa tip ca eu sunt adult si nu am timp de prostii.
Nu vedeti ce umbra mare am?

Copiii sunt veseli
Daca ar sti...
Cand vor fi mari vor avea umbre.
Daca ar sti... ar juca mai des fata ascunselea.

6 comentarii:

  1. da...ca ma gandesc ca nu ti-e prea bine acolo!si hohoteala sa nu fie de fapt...fript-ura!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) multumesc de grija, dar era un bec ars.... s-a ars data trecuta cand m-am ascuns in el dupa ce, in prealabil, m-a ars si el in forma de briosa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. aha,deci erai din aluat dulce ultima data...

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar foarte dulce, acum m-am mai acrit o leaca dar m-ai am ceva dulceata, asa cat sa-mi ajunga de sarbatori...

    RăspundețiȘtergere