10 dec. 2010

Porcusorul cu bula magica


 Nu mai stiu cand a intrat in viata mea. Imi place sa cred ca era o zi de toamna nobila in care nu stii cu ce sa te imbraci, in casa e frig, afara e cald si tu te gandesti, adanc, la sensul vietii si iti pui intrebari existential de genul ce caut eu printre muritorii de rand cand eu sunt cel mai … offfff,  stop! Stop!, asta e o discutie pentru alta data. Sa revenim. 
Stiu ca suna banal, dar m-a cucerit din prima. Zambetul şugubăţ, codita neastamparata, buricul peltic si  boticul unsuros… cu asemenea atribute nici nu avea cum sa se intample altfel.  Recunosc, mi-a fost un pic frica la inceput, dar asa se intampla cand simti ca viata ta nu va mai fi niciodata la fel. Din acea zi mi-a luminat viata cu povete adanci si pilde fermecatoare, a fost sprijinul meu in momentele grele, amicul meu de bere si glume desuchete.  Ce mai, m-a facut un om mai bun. Cand l-am cunoscut imi place sa cred ca eram ca o piatra neslefuita si el, incet incet, cu rabdare titanica, m-a slefuit. E drept, au mai ramas colturi brute, dar timp mai e.
 Porcusorul in vacanta

O singura problema am cu el. Daca va uitati atent in poze, veti observa o bula de aer in capusorul lui dragut. Acum eu l-am intrebat de multe ori ce e acolo, ce reprezinta. Nu a vrut sa-si destanuie taina. Am incercat, noaptea, in timp ce dormea, sa patrund in bula, dar a fost cu neputinta. Nici cutit, nici ac incis, nici ciocan ori dalta cu atat mai putin dinti cariati. 

S-a suparat un pic din cauza asta, si s-a mutat in castel, unde nu-l mai pot surprinde.


Totusi intrebarea persista, eu, din discutiile filosofice ce le-am avut cu el, am dedus ca in acea bula se afla - sensul vietii, ori un duh magic, ori o bula atomica ce ne va invata cum sa ne dezintegram.
Alte idei?

4 comentarii:

  1. E cam galben,tipul....de la suparari?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nope, intelepciunea in stare pura, in caz ca nu stiai (si se pare ca nu), este galbena:D. Este elementar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca nu stiam,eu sunt la starea verde;pana la intelepciune,cale batuta...de altii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh asta e, daca vrei iti pun o vorba buna la porcusor si poate te ia sub boticul lui pentru a prinde, in timp, o culoare potrivita.

    RăspundețiȘtergere