3 mar. 2011

Test de memorie


Mai ti minte, draga mea
Primul sarut ce ne-a-nceput viata?
Cate tinerete si timiditate
Impletite in nesiguranta

Mai ti minte, draga mea
Hanul de tei, trupuri ascunse-n-ntuneric
Printre adolescenti hormonali?

Mai ti minte, draga mea
Cum am nascut prima data?
Ce mandru statea copilul nostru din nea
Nicicand n-au existat parintii mai mandri
De asemenea odrasla
Ce tacuta sta in soarele zapezii
Bucurandu-se de agitatia primei zapezi

Mai ti minte, draga mea
Drumul nervos spre Omu
Cu naluci nocturne
Ce-ne sfatuiau sa inspiram ca apoi (ce simplu!) sa expiram?

Mai ti minte, draga mea
Cand m-ai “aruncat” din tren
Sa-ti aduc de mancare?
Stomacul iti furase ratiunea
Iara trenul a uitat sa ma astepte
Dandu-ti ocazia sa te lafai pe bancheta
Si mie, sa ma bucur de drumul prin oras

Mai tii minte, draga mea
Ce frumos ai pupat usa lui nea Popa?
Atunci mi-am realizat gelozia
Si, draga mea, nici pana azi
N-ai binevoit, sa ma pupi si pe mine asa…

Nu-i ciudat, draga mea
Ca au disparut amintirile singulare
Si ca tot ce avem acum sunt amintiri comune?

Dar, oare….
Vei tine minte, draga mea
Nunta ce va sa vina, sa ne-petleciuiasca unirea-n divin, stat si familie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu