26 feb. 2011

Eu si cu mine

 Imi doresc o coma profunda
In care sa fiu doar eu si cu mine
Eu, visator si vesnic inamorat
Mine, bantuit de intrebari si inteles
Eu, poet sugubatz
Mine, prozator nevrotic
Eu, timid si prostutz
Mine, sarcastic si zemeflitor
Eu, introvertit disperat
Mine, extrovertit agasant
Eu, pierdut in jocuri
Mine, regasit in carti
Eu, mergand spre viitor
Mine, cautand trecutul
-----------------------------
Eu si cu mine,  mine si cu eu
Diferiti, dar cu casa comuna
As vrea sa aleg doar unul
Sa renuntz la schizofrenie
Dar mi-s dragi amandoi
De pierd unu,
Singuratatea-l va pieri si pe celalalt
Eu si cu mine, mine si cu eu
E un ménage a trois dificil
Din care nu pot sa scap.
 

5 comentarii:

  1. multumesc :). e loc de mai bine insa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fel de menaj e acolo,ca eu vad doar 2...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, o sa-i las eu ceva prin testament, nu stiu insa ce prefera de prin mine(te).

    Pai ia uita-te mai bine. Combinam eu si cu mine si avem o a treia entitate. Cea in care ma desfasor zi de zi :P.

    RăspundețiȘtergere