26 mar. 2010

Tine minte...

Inspir oamenii sa mi-se confeseze desi nu ma cunosc.


Un mos. Taran. Ochi verzi aposi. Mers nesigur. O fi beat?

„Stii tinere...e tare greu fara femeie...fara femeia ta!”

„...”

„Ne-am luat de mici. Am facut casa impreuna. Ne-am suportat unu pe altul atatia ani. Acum casa e goala. Rece. Mai vorbesc cu ea prin curte...dar nu-mi raspunde decat cainele..si eu nu-l inteleg”

„...”

„Tine minte de la mine, despartirea de femeia ta e cea mai grea. Fata e la 3 case mai incolo, baiatul la una in cealalta parte. Dar eu tot singur ma simt. „

„...”

„Tine minte tinere. Bucura-te de femeia ta...da da...bucura-te...inainte sa o pierzi, ptr ca altfel o sa ajungi ca mine, sa vorbesti cu un caine pe care nu-l intelegi. Sa nu uiti.”

„Multumesc”


Am avut dreptate. Era beat. De singuratate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu