22 mar. 2010

Telefon bahic


Alo? Doamne? Sunt eu. Da…scuze de deranj. Vroiam…vroiam sa-ti zic ca azi am implinit 27 de ani. Nu, nu te scuza ca nu mi-ai urat cele necesare. Nu aveai de unde sa stii, nu? Doar ai atatea pe cap… .
Cum ma simt? Ca dracu. E, hai, nu o lua ad literam, e o expresie. Chiar, el e bine? Da? Ma bucur pentru el. Eh, lasa ca-si face treaba bine pana la urma. Offf, stai mai linistit, va veni si ziua in care va veti impaca. Rabdare.
Pai ce sa vreau…. Am facut 27 de ani si …nu stiu... Sunt asa…dezorientat. Stii tu, sentimente de neimplinire, intrebari existentiale si toate prostiile alea de geniu frustrat de scurgerea timpului. Cu ce sa ma ajuti? Pai…hmm...cu nimic, nu vad ce ai putea face, poate daca m-ai putea face copil din nou :D…  Da mai, stiu stiu, nu te ambala aiurea, spun prostii, nu poti incalca atatea reguli. Glumeam si eu. Stii…nu stiu… simteam nevoia sa discut cu cineva. Nu vi la un pahar de vorba? Fac cinste. Mhm, am inteles…esti ocupat…nu-i bai. Ma descurc eu.
Mai pe seara zici:D?…bine, pun vodka la rece.

Update:
Alo da, eu sunt. In cat timp ajungi? A, nu ajungi….:( Ok. Nu te mai scuza, e ok. Ma descurc. Te ineci mai usor in bautura singur. Glumesc mai. Beau un pahar si ma culc. Sunt cuminte, promit. Da, incercam saptamana viitoare. Sigur ca da. Vorbim cu o zi inainte? Ok, asa facem.
Ce? E hai, nu incepe si tu. Doar ne stim de 27 de ani. Hai, stai linistit, nu te urasc. Doar te neg. Pa.

2 comentarii:

  1. ba nu-ti zic la multi ani, alea alea ca nici mie nu-mi place sa mi se spuna.
    iti urez... multe carti bune de citit si beri de baut.

    RăspundețiȘtergere