1 apr. 2011

Eu inca(-l) caut sa(-l) inteleg.

Sunt derutat
Sensul ma nelinisteste
A disparut de mult la un joc banal de ascunselea
Si e de negasit de atunci
De a fugit, terorizat de menirea lui
De s-a pierdut in ideea lui
De a fost ucis de alte rubedenii geloase
De s-a uitat pe el insusi si umbla teleleu cautandu-si sensul lui
De a fost furat si atarnat la loc de trofeu.
Nu stiu ce poate fi adevarul
Insa, uneori am impresia ca-l in vad in parc
E un batran senile cu haine colorate
Incaltat cu cu cizme din piele de cal
Lasa in urma sa dare colorate de gandacei tatuati
E vesnic beat de raspunsurile ce i-au luat luciditatea
De-i vorbesc, imi raspunde intr-o limba nestiuta de om
Si-mi fuge in zare lasand in aer raspunsuri vlaguite.
Paznici din parc imi spun ca-n noapte-si canta doina
Murmurand spre luna timpurie
Versuri lipsite de sens ce se pierd in al vietii…sens.
 

2 comentarii:

  1. 'sensul isi cauta sensul in versuri lipsite de sens ce se pierd in al vietii sens'
    sumbru dar patrunzator!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...dar uite, sunt curios, asa ca te intreb ceva - ai vreun sens?

    RăspundețiȘtergere