24 oct. 2010

Jurnal de pitic din creierul meu (continuare III)


A treia zi
-      - Am visat urat. Hauri halucinante si pitici carnivori ce-mi umblau prin cap gaurind tot ce prindeau de ajunsese creierul sa mi-se scurga peste ochi, peste nas si gura inabusindu-ma si arzandu-ma in acelasi timp. Raseste sinistre si tipete negre sareau peste tot.
-      - Zona cosmarurilor. Nu am deviat prea mult.
-      - Am intalnit Constiinta. Mi-a sarit in spate la un colt si a inceput sa strige mascarii porcoase. Ciudata aratare cu accente puternice de paranoie vesela. In putinele clipe de luciditate m-a indrumat spre zona ideilor si mi-a spus sa ma feresc de purici.(?) “Daca uneori se gasesc pe cap de ce nu s-ar gasi uneori si in cap”. Logic.
-      - Am gasit o padure de ganduri spanzurate. Groteasca imagine. Milioane. Ba nu, miliarde. Probabil ganduri ce nu au fost rostite si a caror voce trebuia suprimata. Unele, proaspete probabil, inca incercau sa se rosteasca. Trist.
-       - Am innoptat in zona viselor frumoase. Mi-e urat aici. Noapte buna.

2 comentarii:

  1. dacă și în zona viselor frumoase ți-e urââât... apăi, tre să mergi la Vraciul de Vise.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre, vorbeste cu piticul nu cu mine ;)

    RăspundețiȘtergere