23 oct. 2010

Jurnal de pitic din creierul meu (continuare II)


A doua zi
-    - Am dormit putin. Am strania senzatia ca nu sunt singur. Plec spre centru, sper sa gasesc semne de civilizatie si ceva de mancare.
-    - Succes! Am prins o musculita de vin, intrata prin nas cred. O voi praji la popasul de seara. Trebuie sa avansez spre centru. E inca foarte rece.
-     - Nu stiu cat am mers, dar nu vad nicio amelioare a peisajului. Conform hartii ar fi trebuit sa ajung de mult in zona visurilor frumoase. Se pare ca merg in orb.
-     - Era sa o patesc. Am pus pe foc musculita, dar, se pare ca era foarte imbibata cu alcool incat in contact cu flacara a bubuit improscand peretii cu carne flambata. Din fericire peretii sunt atat de reci incat s-a stins imediat. Nu cred ca a afectat posesorul creierului.
-     - Am razuit ce am putut de pe pereti. Macar nu ma mai culc cu stomacul gol . Maine sp er sa gasesc un semn ceva care sa-mi zica unde anume ma aflu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu