19 apr. 2010

Pierdut vis. Daca-l gasiti pastrati-l.

- Buna Andrei.

- Buna...Cine esti?

- Sunt visul tau suprem. Stiu din surse credibile ca ai citit intrebarea asta: „Care este visul tau cel mai important?” si nu ai stiut sa raspunzi. Ba chiar te-ai gandit ca nu mai ai asa ceva. Ei bine iti zic eu ca ai, eu sunt visul tau cel mai important.

- …

- Mda, cat de stupizi sunteti voi oamenii. Sunteti neatenti si intr-o zi o sa ma striviti. Am impresia ca ma sinucid zi de zi, dar de fapt voi ma omorati. Stiti ca exist, aveti certitudinea mea si totusi ma ignorati. Cica ma urmariti toata viata, eu sunt scopul vostru suprem si bla bla dar va lasati atat de usor distrati si plecati dupa alte vise mai usoare si uitati de mine. De ce va multumiti cu putin? De ce nu sunteti constanti si va schimbati visele atat de usor? Cum ai ajuns tu Andrei sa nu poti raspunde la intrebarea asta? Cum?!?! Tot timpul ai avut un vis cel mai important. Tot timpul! Acum ce faci? Dupa ce alergi, ce astepti?!

- Nu mai pot visa. Am pierdut lupta.

- To dream the impossible dream, to fight the....

- Stop! Si unde ajung cu asta? Sunt doar niste cuvinte. Nu mai cred in ele. Nu mai cred in tine. M-am saturat de idealuri Quijote-esti. Iau viata asa cum vine.

- Nu mai crezi...in mine!? Cum indraznesti sa...

- Uite ca indraznesc! Nu-mi mai permit sa visez, nu mai am timp. Lumea nu asteapta vise de la mine ci fapte concrete. Visele sunt ptr copii iar eu nu mai sunt copil.

- Cum poti sa spui asa ceva, nu inteleg. Fara mine esti doar un altul, un nimic. Nu vei avea nimic special fata de cei de rand. Vei face parte din turma.

- Da cum iti permiti tu sa-mi ti morala!? Ce ai facut ptr mine? Orice incercare de a te atinge s-a dovediti inutila. Orice faceam ptr tine parca te indeparta din ce in ce mai mult. Nici nu te mai vedeam. Doar iti mai intuiam prezenta. Am strigat dupa tine, am plans...nu ti-a pasat. Nici macar....offff. Du-te dracului! Ptr mine nu m-ai existi. De azi nu mai visez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu