13 mar. 2015

Daca as fi

Daca as fi sculptor
Te-as prinde in piatra
Si vesnic, pe loc ai sta
Daca as fi cantaret
Te-as canta in inima
Si vesnic, (mi-)ai bate
Daca as fi poet
Te-as rima in iubire
Si vesnic (m-)ai iubii
Daca as fi magician
Te-as face sa dispari
Si vesnic, doar eu te-as sti
Daca as fi un zeu
Te-as blestema
Si vesnic a mea ai fi
Daca as fi o gaza
Te-as pierde in parul tau
Si vesnic cu tine as fi
Daca as fi un pitic (pelticJ)
Te-as privi precum un soare
Si vesnic sub tine as fi ;)
Daca as fi Adam
Te-as incalta in piele de sarpe
Si vesnic Eden-ul casa ne-ar fi
Daca as fi betiv
Te-as bea intruna
Si vesnic beat de tine as fi
Daca as fi sportiv
Te-as cauta in glorie
Si vesnic te-as castiga
Daca as fi un vis
Te-as insoti in somn
Si vesnic noaptea impreuna am fi
Daca as fi un zmeu
Te-as ascunde in vazduh
Si vesnic printesa mea ai fi
Daca as fi un fum
Te-as invalui in min(t)e
Si vesnic doare cu mine ai fi

Daca as fi, 
ceva, 
orice
 din cele enumerate
Te-as fi?

2 comentarii:

  1. Atunci când şi dacă iubim cu adevărat luptăm până la capăt. Când şi numai dacă, niciodată nu este prea târziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand apare Zuzulica in peisaj, totul este prea tarziu ;). Have fun!

    RăspundețiȘtergere