1 aug. 2011

Functionaresti


n-am mai scris de o vreme
si am atatea ganduri nelinistite ce doresc sa se rosteasca.
ieri chiar a avut loc o greva spontana tradusa printr-o lipsa de acuta de vorbe coerente, 
dar de o buna proba de schizofrenie frenetica
mi s-a cerut imperativ sa abdic din cenzor al gandurilor
si sa plec in exil pe caz de boala dictactoriala ….
am ripostat vehement si le-am sugerat un sut in locuri pufoase
aducandu-le aminte ca situatiunea s-a mai schimbat
si ca sunt iar un brav functionar in slujba statului
ce lucreaza cu drag si spor pentru eficientizarea administratiei publice
in fond nu-i oare asta mai important decat niste ganduri rebele?
cetateanul e pe primul loc acum...
in fine, ca un bun functionar public,
le-am inregistrat plangerea si le voi da raspuns in 30 de zile lucratoare,
iar de nu le convine,
contenciosul administrativ e la o hartie distanta.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu