11 mai 2011

Viitor


Viitorul ti-l dedic tie,
Copilul meu neconceput.
Vezi tu, draga copile
Tu esti nemuritor
Pentru ca nu existi.
Si e bizar,
Pentru ca exista marturi despre tine deja aici

Hainutze ce-ti vor inveli trupsorul in crestere
Jucarii ce te vor amuza teribil
Carti cu lumi noi gata sa le explorezi
Parintii tai…

Atata asteptare

E ciudat, tu esti fericirea din viitor
Inexistenta si totusi palpabila

Un singur lucru iti cer,
Sa ma ierti,
Sa ma ierti ca ti-am dat viata
Sa ma ierti ca ti-am dat viata in lumea asta fara sens

Caci, vezi tu, acum ai un sens
Dar il vei pierde odata ce viata te va primi in ea
Si-l vei cauta, o da, il vei cauta
Si nu-l vei mai gasi niciodata.

Sunt egoist. Imi pare rau.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca trebuie sa spam-ez dar nu am gasit nicio adresa de contact:

    In blogroll-ul dumneavoastra apare blogul http://aiurea-prin-lume.blogspot.com/ de luni acest blog va deveni inactiv, daca doriti sa continuam colaborarea intre blogul Aiurea prin lume si dumneavoastra va rog sa adaugati noul link: http://www.aiureaprinlume.info/ in locul celui vechi.
    Daca nu doriti sa continuam colaborarea de promovare reciproca atunci stergeti link-ul si atat.
    In ambele cazuri astept un mesaj de confirmare a colaborarii sau a refuzului de colaborare pe adresa: harry@aiureaprinlume.info.

    RăspundețiȘtergere