12 sept. 2010

Aberatii aberative


  • Trebuie sa ma disciplinez, am devenit lenes si delasator, mai mult actionez visand decat facand. Rezolutie ptr ce a mai ramas din an – de citit ce am de citit si de scris ce am de scris plus de facut ce am de facut. Ha!, cat de clar sunt. 
  • Daca esti dentist si pacientului ii pute gura, nu e oare dreptul tau divin sa-l chinui un pic?
  • Am o imagine blurata in cap. E frustrant, apare in fiecare imaginatie a mea si nu stiu ce reprezinta. Help needed.
  • Daca dentistul imi spune ca am o carie noua, eu ce fac, il cred pe cuvant? Cum verific? Poate doar imi pute gura si el vrea sa ma mai chinuie.
  •  S-au inmultit curvele pe la colturile de strada din berceni. Sunt atat de urate incat fac de ras “hobby-ul” asta.
  • Vinul pelin e divin:D (cel facut la cramele odobesti, restul e pisu aromat dulce-amarui).
  •  Ma gandeam la imaginea blurata…poate e o tumoare. Hmmm ar fi ceva nou, dar vreau si eu una cum am vazut intr-un film cu Travolta, unde, din cauza unei tumorii, a devenit mult mai inteligent. Vreau si eu :(((((((((((((
  • Cred ca o sa am diaree in ziua nuntii. Ma emotionez repede (blush).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu